Lucrand ca un departament si consultant IT al partenerilor nostri, Ka&Te proiecteaza, implementeaza, opereaza si imbunatateste serviciile externalizate de IT, de la mentenanta desktop-urilor, la gestiunea centrului de calcul si ajuta clientii sa alinieze serviciile IT la cerintele de business ale afacerii de baza.
Ca rezultat al eforturilor comune, prin outsourcing-ul IT, se vor atinge o serie de beneficii, cum ar fi:
- Imbunatatirea ROI (Return Of Investment) si reducerea TCO (Total Cost of Ownership) prin standardizare si efiencitizarea operationala;
- Reducerea riscurilor prin obtinerea unui nivel de servicii garantat si prin reducerea incidentelor si a impactului rezultat in urma rotirii (circulatiei) personalului;
- Cresterea transparentei si asigurarea unui control efectiv (si predictibil) al bugetului IT&C;
- Imbunatatirea sistemului de raportare care sa permita optimizarea intregii activitati desfasurate pe baza structurii IT;
- Accesul la informatie intr-un timp mai scurt;
- Controlul si securitatea datelor si a transferului de date;
- Imbunatatirea lucrului in echipa, atat in fiecare locatie, cat si intre locatii, in cadrul organizatiei;
- Propuneri de achizitii hardware si software pentru completarea si optimizarea sistemului IT;
- Protectie centralizata impotriva virusilor;
- Protejarea datelor importante;
- Cresterea vitezei de raspuns si scaderea timpului de implementare;
- Rapoarte manageriale usor de citit, non-tehnice;
- Permite focusarea angajatilor pe activitatile operationale;
- Permite scalabilitatea in functie de cresterea si necesitatile de business;
- Nivel superior de suport pentru toti utilizatorii sistemului IT;
- Definirea unor proceduri si standarde de lucru (standard de companie);
- Elaborarea de planificari de mentenanta realiste, in concordanta cu cerintele reale existente;
- Imbunatatirea urmaririi si controlului (prin punerea la dispozitie a unor metode consistente pentru urmarirea consumurilor de resurse, a activitatilor si a costurilor);
- Eliminarea costurilor necesare pregatirii profesionale a angajatilor din departamentul IT;
- Eliminarea costurilor necesare dotarii tehnice a personalului desemnat sa administreze sistemul informatic;
- Furnizarea unor mecanisme pentru masurarea performantelor infrastructurii IT;
- Identificarea corecta a problemelor care apar si mai ales prevenirea lor;
- Cuantificarea riscurilor si prioritizarea achizitiilor de echipamente hardware si/sau software;
- Salvarea si restaurarea informatiilor - Backup Recovery Plan;
- Optimizarea proceselor de introducere/prelucrare a datelor;
- In cazul in care se implementeaza si un Disaster Recovery Plan la beneficiile prezentate mai sus se vor adauga si urmatoarele:
- Gradul de expunere la riscuri este diminuat, iar probabilitatea pierderii de date esentiale in cazul producerii unor dezastre va fi micsorata;
- Impactul dezastrelor asupra companiei este minimizat; se va intocmi un plan concret de actiuni necesare pentru asigurarea continuitatii fiecarui element al afacerii dumneavoastra;