http://www.kate.ro/

Prima pagina » Externalizare IT&C » Beneficii externalizare

Beneficii obtinute ca urmare a externalizarii (outsourcing) serviciilor IT&C

Lucrand ca un departament si consultant IT al partenerilor nostri, Ka&Te proiecteaza, implementeaza, opereaza si imbunatateste serviciile externalizate de IT, de la mentenanta desktop-urilor, la gestiunea centrului de calcul si ajuta clientii sa alinieze serviciile IT la cerintele de business ale afacerii de baza.


Ca rezultat al eforturilor comune, prin outsourcing-ul IT, se vor atinge o serie de beneficii, cum ar fi:

  • Imbunatatirea ROI (Return Of Investment) si reducerea TCO (Total Cost of Ownership) prin standardizare si efiencitizarea operationala;
  • Reducerea riscurilor prin obtinerea unui nivel de servicii garantat si prin reducerea incidentelor si a impactului rezultat in urma rotirii (circulatiei) personalului;
  • Cresterea transparentei si asigurarea unui control efectiv (si predictibil) al bugetului IT&C;
  • Imbunatatirea sistemului de raportare care sa permita optimizarea intregii activitati desfasurate pe baza structurii IT;
  • Accesul la informatie intr-un timp mai scurt;
  • Controlul si securitatea datelor si a transferului de date;
  • Imbunatatirea lucrului in echipa, atat in fiecare locatie, cat si intre locatii, in cadrul organizatiei;
  • Propuneri de achizitii hardware si software pentru completarea si optimizarea sistemului IT;
  • Protectie centralizata impotriva virusilor;
  • Protejarea datelor importante;
  • Cresterea vitezei de raspuns si scaderea timpului de implementare;
  • Rapoarte manageriale usor de citit, non-tehnice;
  • Permite focusarea angajatilor pe activitatile operationale;
  • Permite scalabilitatea in functie de cresterea si necesitatile de business;
  • Nivel superior de suport pentru toti utilizatorii sistemului IT;
  • Definirea unor proceduri si standarde de lucru (standard de companie);
  • Elaborarea de planificari de mentenanta realiste, in concordanta cu cerintele reale existente;
  • Imbunatatirea urmaririi si controlului (prin punerea la dispozitie a unor metode consistente pentru urmarirea consumurilor de resurse, a activitatilor si a costurilor);
  • Eliminarea costurilor necesare pregatirii profesionale a angajatilor din departamentul IT;
  • Eliminarea costurilor necesare dotarii tehnice a personalului desemnat sa administreze sistemul informatic;
  • Furnizarea unor mecanisme pentru masurarea performantelor infrastructurii IT;
  • Identificarea corecta a problemelor care apar si mai ales prevenirea lor;
  • Cuantificarea riscurilor si prioritizarea achizitiilor de echipamente hardware si/sau software;
  • Salvarea si restaurarea informatiilor - Backup Recovery Plan;
  • Optimizarea proceselor de introducere/prelucrare a datelor;
  • In cazul in care se implementeaza si un Disaster Recovery Plan la beneficiile prezentate mai sus se vor adauga si urmatoarele:
    • Gradul de expunere la riscuri este diminuat, iar probabilitatea pierderii de date esentiale in cazul producerii unor dezastre va fi micsorata;
    • Impactul dezastrelor asupra companiei este minimizat; se va intocmi un plan concret de actiuni necesare pentru asigurarea continuitatii fiecarui element al afacerii dumneavoastra;


Scroll to top